Jei automobilis yra visiškai naujas, arba labai ne daug naudotas su dar nepažeistais dažais – tikrai verta!

Bet ne visuomet.

Neverta tuomet, jei automobilio savininkui automobilio išvaizda, blizgesys, švara nėra prioritetas. Neverta dar ir tuomet, jei mano, kad automobilio originalūs dažai nėra verti išsaugojimo, jog vėliau „galima persidažyti naujai“, „galima bus nupoliruoti“.

Deja, lako poliravimas gali pašalinti tik minimalius įbrėžimus. O naujai perdažyti automobilį sutinkame- tikrai galima. Tačiau yra „bet”…  kad ir kokie būtų geri dažymo specialistai yra sudėtinga pasiekti tokią pačią dažymo kokybę kaip gamykloje. Taip yra todėl, kad gamykloje dažomas automobilis robotais, o antra jis būna visas išardytas, be jokių apdailos detalių, įklijuotų stiklų, apdailos detalių ir t.t.

Galima automobilį išardyti iki tam reikiamo lygio – išpjauti stiklus, atplėšti įvairias priklijuotas gumas ir kitas apdailos detales. (norint perdažyti geriausia kokybe) Bet ne visas detales galima nuiminėti, nes kai kurios tiesiog nėra pritaikytos kaip „daugkartinės”.  Ir čia jau didėja rizika prarasti jų originalumą. Tai ne apie nepatyrusius meistrus, o apie  technologinius niuansus, kurių kai kuriais atvejais tiesiog neįmanoma išvengti.

Apsauginė plėvelė yra daugiau nei tik apsauga dažams nuo mechaninių pažeidimų!

Daugelis, kurie dar nėra susidūrę su apsauginės plėvelės paslauga, t.y niekada nebuvo apsiklijavę automobilio mano, kad plėvelė juk skirta tik automobilio dažų apsaugai. Tesingai, ji yra pagrinde tam ir skirta – apsaugoti automobilio dažus nuo mechaninių įvairių smulkių pažeidimų!

Tačiau yra dar ir kitas labai svarbus argumentas kodėl verta apklijuoti automobilį apsaugine plėvele – jis nesibraižo taip, kaip bražosi dažai! Tai vadinama “selfhealing”, kai smulkūs atsiradę įbrėžimai (dažniausiai atsiradę po plovimų) jie gali dingti savaime kai gauna šilumos!

Kodėl svarbu pasirinkti tinkamus specialistus

Svarbu pasirinkti ne tik gerus specialistus, bet ir taikomus klijavimo/kokybės standartus. Pateikiame kelis pavyzdžius iki kokio detalumo siekiame užklijuoti apsauginę plėvelę. Trečioje nuotraukoje yra pavyzdys koks apklijavimo standartas nėra priimtinas mūsų įmonėje.

Plėvelės kraštelio prie „porsche” ženkliuko praktiškai nesimato. Apsauginę plėvelę mes užklijavome taip, kad jis būtų kuo mažesnis ir vizualiai beveik matomas. 

Visų detalių matomas briaunas apklijavome be jokių tarpelių, t.y plėvelę užleista giliau už briaunos kraštelio. Dėl šios priežasties apsauginės plėvelės praktiškai nesimato. Tai daug kruopštumo reikalauntis procesas, bet jis vertas šių pastangų!

Nuotraukoje – ne mūsų įmonės specialistų atliktas plėvelės klijavimo darbas. Plėvelė užklijuota su pakankamais dideliais tarpais prie briaunų , t.y neužleista už jos krašto. Daugeliu atveju technologiškai galima užklijuoti plėvelę praktiškai be vizualiai matomo tarpo. 

Atsparumo braižymuisi palyginimas: plėvelė ar dažai?

Apsauginės plėvelės tarnavimo laikas

Priklausomai nuo pasirinktos apsauginės plėvelės (ar tai skaidri , ar apsauginė spalvota) gamintojo garantija plėvelei yra 5-10 metų. Tai gi klausimas o kaip yra praktikoje, ar iš tiesų plėvelę tiek ir tarnaus ar čia yra tik marketingas 3, 5, 10, 15 metų, ar net „lifetime warranty“! Iš dalies taip, tai gali būti ir marketingo dalis. Kaip sakant nieko nėra amžino.

Tai gi, nuo ko priklauso tarnavimo laikas – žinoma, kad kokybiškos plėvelės pasirinkimas yra labai svarbus momentas! Tačiau, net ir užklijuota viena geriausių plėvelių ji gali tarnauti kur kas trumpiau nei gamintojo nurodytas laikotarpis. Apklijuotą plėvele automobilį reikia tinkamai prižiūrėti (tas pats galioja ir neapklijuotiems automobiliams). O „tinkama priežiūra” tai reiškia, kad reikia plauti automobilį reguliariai, rinktis kokybiškas plovyklas (kokybiškos tunelinės plovyklos taip pat tinkamos). Būtina šalinti nuo plėvelės paviršiaus metalo dulkes, įvairias dervas. Jos įprastai susikaupia ir prilimpa prie apatinės automobilio dalies (slenksčiai, durų apatinės dalys, sparnų apatinės dalys ir pan.) Jei to nebus atliekama ilgą laiką, važiuosite tik į plovyklas ir bus tikimąsi, kad automatinė plovykla padarys visą darbą – nuplaus automobilį iki detalumo, plėvelės tarnavimo laikas bus trumpinamas. Todėl reikia nepamiršti reguliariai prižiūrėti ir plauti automobiliai ne tik „bendru vaizdu”, tačiau ir pasirinkti rankines plovyklas, kurios išplauna visą kėbulą detaliai. Tai gi, prižiūrint automobilį pagal reikalavimus – plėvelė nepraras savo pirminės išvaizdos ilgą laiką.

Automobilio dažai be plėvelės: pavyzdžiai iš realybės

Tai tik keli pavyzdžiai, kuriuos pateikiame iš praktikos. Nereikia ir 100 000 km ridos, kad kėbulo dažai prarastų savo pirminę išvaizdą. 

Automobilio rida labai nedidelė (25 000 km), tačiau galite matyti kiek daug jau turi dažai šiose vietose įdaužų nuo skriejančių akmenukų. Ar apsauginė PPF plėvelė būtų apsaugojus? Taip! Plėvelė tokius akmenukų smūgius puikiai amortizuoja ir originalūs dažai galėjo likti nepažeisti..

Variklio dangčio dažai išmušti nuo skriejančių akmenukų. Taip pat dažai jau stipriai yra pradadę blizgesį. Automobilis esamoje būklėje atrodo „pasenęs” ir praradęs savo naujumo vaizdą. Pilnas kėbulo poliravimas tikrai padėtų atgaivinti kėbulo dažų blizgesį, bet įdaužos ir gilesni įbrėžimai jau nedingtų.

Automobilis gamykloje nudažytas matiniais dažais. Dažų (lako) paviršius pasižeidžia ne tik nuo skriejančių akmenukų, tačiau ir plovyklose daromos žalos. Matiniai dažai nėra poliruojami, perdažyti tik vieną detalę ir „pataikyti” spalvą/matiškumą idealiai – praktiškai nėra galimybės. Apsauginė plėvelė ant tokio tipo dažų yra ypač reikalinga, norint juos išlaikyti nepažeistus. Automobilis MB GT 4 dour coupe, rida – dar tik 59 000 km.

Pamatykite apsauginės permatomos plėvelės tvirtumą!

Sužinokite apklijavimo kainą

Nurodykite automobilio tikslų modelį, norimas apklijuotas dalis. O mes greitu metu atsiųsime kainos pasiūlymą.